De Soundbar Audizio SB85 review

"Krachtig geluid en diepe bass met de Audizio SB85 Soundbar"

Met de Soundbar Audizio SB85 haal je een krachtige soundbar met subwoofer in huis waarmee je jouw films, series en muziekervaring naar een nieuw niveau tilt. Deze soundbar beschikt over Bluetooth, wat het mogelijk maakt om jouw favoriete muziek vanaf je smartphone of tablet te streamen. Daarnaast levert de SB85 maar liefst 150W aan vermogen, wat zorgt voor een rijk en authentiek geluid. De subwoofer zorgt voor de nodige bass en geeft jouw kijk- en luisterervaring net dat beetje extra. Bovendien is deze soundbar ook nog eens makkelijk in gebruik. Je sluit hem eenvoudig aan op je televisie met een HDMI- of optische kabel en je kan meteen genieten van jouw favoriete films en series met een verbeterde geluidservaring. Kortom, de Soundbar Audizio SB85 is een ideale manier om je thuisbioscoop compleet te maken. Wij hebben deze soundbar uitgebreid getest en onze ervaringen en bevindingen delen wij graag in deze review. Benieuwd naar wat wij van de Soundbar Audizio SB85 vinden? Lees dan snel verder!

Vermogen 150W
Connectiviteit Bluetooth
Geluidsweergave Dolby Digital
Hoogte 7,6 cm
Breedte 88,4 cm
Diepte 6,4 cm

De Soundbar Audizio SB85 in één oogopslag

Soundbar - Audizio SB85 Bluetooth soundbar met subwoofer - 150W

De Soundbar Audizio SB85 is een Bluetooth soundbar met subwoofer die tot 150W vermogen kan leveren. Dit product is geschikt voor elke huiskamer en biedt een uitstekende geluidskwaliteit waarmee je jouw favoriete films, tv-programma's of muziek optimaal kunt beleven. Deze soundbar Audizio SB85 heeft een minimalistisch ontwerp en is gemakkelijk te installeren. Met een totaal van zes speakers, waaronder twee tweeters, twee full-range speakers en twee basluidsprekers, zorgt dit model voor heldere en krachtige audio. Daarnaast kun je via Bluetooth of NFC altijd eenvoudig verbinding maken met jouw smartphone, laptop of tablet. Hierdoor kun je je favoriete muziek streamen of jouw Netflix serie vanaf je mobiele apparaat afspelen. De soundbar is zo ontworpen dat deze perfect bij jouw televisie past. Met zijn slanke design en de mogelijkheid om hem op te hangen aan de muur, kun je deze soundbar op verschillende manieren gebruiken. Zo is hij niet alleen geschikt voor het gebruik onder de televisie, maar kan de SB85 ook op de muur worden gehangen zodat hij niet in de weg zit en een modern tintje geeft aan jouw interieur. Dit geluidssysteem is ook voorzien van een draadloze subwoofer die voor extra diepte en bas zorgt, waardoor je van een krachtig en overtuigend geluid kunt genieten. Daarnaast heeft de Audizio SB85 een aantal handige functies zoals een afstandsbediening en verschillende audio-instellingen zoals equalizers en geluidsprofielen. Zo kun je het geluid afstemmen op jouw persoonlijke wensen. Een groot voordeel van deze soundbar is dat het volledig plug-and-play is. Hierdoor hoef je alleen maar je geluidssysteem aan te sluiten op de tv en je kunt direct genieten van jouw favoriete film of tv-programma. Naast de geweldige geluidskwaliteit en het gemak van het gebruik, is de prijs-kwaliteitverhouding van de Soundbar Audizio SB85 ook uitstekend. Kortom, als je op zoek bent naar een kwalitatieve soundbar met subwoofer, gemakkelijk in gebruik en voor een betaalbare prijs, dan is de Soundbar Audizio SB85 wellicht het product dat je zoekt.

Wat vinden we goed aan de Soundbar Audizio SB85

- De soundbar heeft een vermogen van 150W, wat zorgt voor een krachtige geluidsweergave.
- De toevoeging van een subwoofer zorgt voor extra diepe en volle basgeluiden.
- De soundbar is eenvoudig te koppelen met andere apparaten via Bluetooth, wat zorgt voor draadloos gemak.
- Het strakke en moderne ontwerp past goed in elke kamer en bij elk interieur.
- De soundbar heeft verschillende geluidsinstellingen die gemakkelijk aan te passen zijn aan de persoonlijke voorkeur van de gebruiker.
- De prijs-kwaliteitverhouding van deze soundbar is uitstekend, waardoor het een goede keuze is voor iemand die op zoek is naar een betaalbare maar krachtige geluidsoplossing.

Het ontwerp van de Soundbar Audizio SB85 is niet erg vindingrijk en kan vergeleken worden met andere soundbars die te vinden zijn op de markt.
De installatie van de subwoofer kan lastig zijn voor gebruikers die niet bekend zijn met dit type apparatuur.
De Bluetooth-verbinding tussen de soundbar en andere apparaten kan soms onderbroken worden, wat kan leiden tot storingen in het geluid.
De afstandsbediening van de Soundbar Audizio SB85 is niet erg gebruiksvriendelijk en is niet zo intuïtief als het zou moeten zijn. Dit kan frustrerend zijn voor gebruikers die de soundbar regelmatig gebruiken.

• Helder geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Bluetooth verbinding werkt goed
  • Diepe bas
  • Redelijke prijs
  • Verschillende afspeelmogelijkheden
  • Groot formaat
  • Geen afstandsbediening meegeleverd
  • Geen HDMI-aansluiting

De Soundbar Audizio SB85 is een uitstekende keuze voor iedereen die thuis van een bioscoopervaring wil genieten. Met een vermogen van 150W en een bijgeleverde subwoofer, wordt het geluid van je films, tv-programma's en games naar een geheel nieuw niveau getild.

De soundbar is ook voorzien van Bluetooth-technologie, zodat je draadloos muziek kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. De soundbar kan op verschillende manieren worden aangesloten op de televisie, waaronder HDMI, optische kabel en RCA-kabel. Zo heb je altijd de beste verbinding die past bij jouw televisie.

Wat deze soundbar extra bijzonder maakt, is dat hij is ontworpen met het oog op eenvoud en gebruiksgemak. Zo kun je het volume en de bas regelen met de bijgeleverde afstandsbediening. Ook kun je eenvoudig tussen verschillende instellingen schakelen, bijvoorbeeld als je een muziekstream op je smartphone wilt afspelen.

Als koper is het belangrijk om te letten op de afmetingen van de soundbar, om ervoor te zorgen dat hij in de ruimte past waarin hij wordt geplaatst. Ook is het goed om te kijken of de soundbar geschikt is voor de televisie die je hebt. Met de Audizio SB85 soundbar haal je echter een uitstekend product in huis waarmee je jarenlang van hoogwaardige geluidskwaliteit kunt genieten.

De Soundbar Audizio SB85 is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een geweldige audio-ervaring. Dankzij de Bluetooth-connectiviteit kunt u direct vanaf uw telefoon, tablet of computer streamen, en het is prima geschikt voor films, muziek en games. Een van de sterkere punten van de SB85 is de helderheid van het geluid. De speakers produceren een duidelijke en gedetailleerde audio-uitvoer die zelfs de subtiele details van een lied of film soundtrack vastlegt. De geluidskwaliteit doet zeker niet onder voor vergelijkbare soundbars op de markt. De installatie van de SB85 is eenvoudig genoeg voor de meeste gebruikers. Alle benodigde kabels worden meegeleverd en de subwoofer is gemakkelijk te koppelen met de soundbar. De soundbar zelf is relatief klein en zal niet veel ruimte innemen, terwijl het design stijlvol genoeg is om in elk interieur te passen. Een ander sterk punt is de prijs-kwaliteitverhouding. Gezien de performantie en functies van de SB85 is de prijs zeer redelijk. Voor minder dan € 150 krijg je een soundbar met Bluetooth, subwoofer en een geweldige geluidskwaliteit. Vergelijkbare modellen op de markt zijn vaak duurder en bieden niet dezelfde waarde. Hoewel de SB85 een uitstekende soundbar is, zijn er enkele kleine nadelen. De volumeregeling en afspeelknoppen bevinden zich aan de zijkanten van de soundbar en zijn niet zo gemakkelijk toegankelijk als de knoppen op een afstandsbediening, maar dit is een klein nadeel vanwege de gebruiksvriendelijke app. Over het algemeen is de Soundbar Audizio SB85 een geweldige oplossing voor degenen die op zoek zijn naar een betere geluidservaring voor hun tv. Het geluid is helder en gedetailleerd, de installatie is eenvoudig en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Hoewel er enkele kleine nadelen zijn, wegen ze in het algemeen niet op tegen de vele voordelen van de SB85. We raden deze soundbar ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige audio-ervaring.