De Sony HT-X8500 Soundbar. review

Beoordeling: (4.2/5)

"Revolutionaire geluidskwaliteit met de Sony HT-X8500 Soundbar"

Uitgebreide review: Sony HT-X8500 soundbar Ben je op zoek naar een krachtige soundbar die jouw home cinema-ervaring naar een hoger niveau tilt? Dan is de Sony HT-X8500 soundbar wellicht iets voor jou. Deze soundbar heeft een compact formaat, maar produceert desondanks een indrukwekkend geluid dat je volledig omringt. Een van de belangrijkste kenmerken van de Sony HT-X8500 soundbar is de ingebouwde subwoofer. Dit zorgt ervoor dat je geen aparte subwoofer hoeft aan te schaffen en dat de soundbar toch diepe bastonen produceert. Daarnaast beschikt de soundbar over Dolby Atmos en DTS:X, waardoor het geluid van bovenaf lijkt te komen. Dit zorgt voor een extra dimensie in je kijk- en luisterervaring. Doordat de Sony HT-X8500 soundbar beschikt over geavanceerde Bluetooth-technologie, kun je eenvoudig draadloos muziek streamen vanaf je smartphone of tablet. Verder kun je de soundbar bedienen met je stem dankzij de ingebouwde Google Assistant-functie. Zo kun jij lekker op de bank blijven zitten terwijl je de juiste muziek selecteert of de tv uitzet. Kortom, de Sony HT-X8500 soundbar is een multifunctionele toevoeging aan jouw home cinema-set-up. Met het krachtige geluid, ingebouwde subwoofer, Dolby Atmos en DTS:X, Bluetooth-technologie én Google Assistant-functie, is deze soundbar een all-in-one oplossing voor elke filmliefhebber en muziekfanaticus.

Connectiviteit Bluetooth, Wi-Fi, HDMI, USB
Wattage 240 Watt
Afmetingen (BxHxD) 890 x 64 x 96 mm
Gewicht 3,1 kg
Audio Dolby Atmos, DTS:X
Aantal kanalen 2.1 kanaals
Smartphone app Ja

De Sony HT-X8500 Soundbar. in één oogopslag

Sony HT-X8500 - Soundbar - Zwart

De Sony HT-X8500 soundbar is een indrukwekkend product dat alles biedt wat je nodig hebt voor een ongekende home cinema-ervaring. De elegante zwarte soundbar is slank en compact en past perfect bij elke tv. Met een totaal uitgangsvermogen van 400 watt en een 2.1 kanaalsysteem levert deze soundbar niet alleen een heldere en krachtige audio, maar ook diepe bassen.

Met de ingebouwde Chromecast en Bluetooth-functie is het eenvoudig om muziek te streamen vanaf je smartphone of tablet. De draadloze subwoofer kan gemakkelijk worden gekoppeld om een mooie en diepe bass te bieden. De soundbar heeft ook HDMI-uitgangen voor eenvoudige connectiviteit met verschillende apparaten zoals tv's, Blu-ray-spelers en consoles.

De HT-X8500 ondersteunt Dolby Atmos-technologie, dus je kunt genieten van meeslepende surround sound. Met deze technologie verandert de soundbar het kijk- en luistergedrag voor consumenten door een 3D-geluidsveld te creëren, wat je normaal alleen in bioscopen zou ervaren.

Bovendien is de Sony HT-X8500 soundbar compatibel met de meeste tv-afstandsbedieningen, waardoor je de soundbar kunt bedienen met dezelfde afstandsbediening zonder de noodzaak van nog een apparaat. Het intuïtieve en gemakkelijk te gebruiken interface zorgt voor een moeiteloze installatie en bediening.

De HT-X8500 is een geweldige aanvulling op elke entertainmentruimte. De soundbar levert niet alleen fantastische geluidskwaliteit met diepe bassen, maar biedt ook een naadloze integratie met uw andere apparaten. Dus of je nu muziek wilt streamen via Bluetooth, games wilt spelen of films wilt kijken, de Sony HT-X8500 soundbar is de perfecte oplossing.

Wat vinden we goed aan de Sony HT-X8500 Soundbar.

Sony HT-X8500 - Soundbar - Zwart

1. Geweldig geluidskwaliteit - De Sony HT-X8500 soundbar levert een fantastische geluidskwaliteit dankzij de ingebouwde subwoofers en geavanceerde surround-technologieën zoals Dolby Atmos en DTS:X.
2. Gemakkelijk te installeren - Deze soundbar is zeer eenvoudig te installeren, gewoon aansluiten op je TV en je bent klaar om te gaan.
3. Stijlvol en modern ontwerp - Het slanke, zwarte ontwerp van de Sony HT-X8500 soundbar past perfect bij moderne TV's en woninginrichting.
4. Gebruiksvriendelijk - De bijgeleverde afstandsbediening maakt het gemakkelijk om het volume aan te passen, de EQ-modi te wijzigen en de Bluetooth-verbinding met je smartphone of tablet te beheren.
5. Geschikt voor verschillende soorten media - Of je nu wilt genieten van je favoriete films, TV-shows of muziek, deze soundbar levert altijd geweldige prestaties en een meeslepende luisterervaring.

Sony HT-X8500 - Soundbar - Zwart
- De afstandsbediening voelt goedkoop aan en heeft niet alle functies die je zou willen.
- Het basgeluid kan soms een beetje overweldigend zijn en er is geen manier om dit aan te passen.
- Het geluid kan soms een beetje blikkerig klinken bij bepaalde volumes en frequenties.
- Het aansluiten van de soundbar op andere apparaten kan soms een beetje lastig zijn en vereist mogelijk extra kabels of adapters.

• Krachtig
  • Ruimtelijk
  • Draadloos
  • Bluetooth
  • Goede bass
  • Mooi design
  • Geen DTS:X ondersteuning
  • Dure prijs
  • Geen HDMI-ingang
  • Niet compatibel met alle TV's

Als je op zoek bent naar een soundbar die je home theater-ervaring naar een hoger niveau tilt, is de Sony HT-X8500 de ideale keuze. Deze soundbar biedt een krachtig en helder geluid, waardoor je elk detail in je favoriete films en tv-programma's kunt horen.

Wat deze soundbar zo uniek maakt, is de ingebouwde subwoofer. Hierdoor hoef je geen extra luidspreker naast de soundbar te plaatsen en bespaar je kostbare ruimte in je huis. Bovendien creëert de subwoofer een indrukwekkende bas, zodat je de volle impact van actiescènes in films kunt voelen.

De HT-X8500 is ook compatibel met een breed scala aan apparaten, waaronder Bluetooth-apparaten en tv's die geen HDMI ARC-poort hebben. Hierdoor kun je eenvoudig verbinding maken en genieten van je favoriete muzieknummers of tv-programma's zonder enige frustratie.

Als je op zoek bent naar een soundbar die niet alleen geweldig klinkt, maar er ook geweldig uitziet, dan is de Sony HT-X8500 een goede keuze. Deze soundbar heeft een slank en modern ontwerp dat perfect past bij elke thuisbioscoop setup.

Kortom, als je op zoek bent naar een hoogwaardige soundbar die je geluidservaring naar een hoger niveau tilt, met indrukwekkende bas, compatibiliteit en een stijlvol ontwerp, dan is de Sony HT-X8500 zeker het overwegen waard.

Sony HT-X8500 - Soundbar - Zwart

De Sony HT-X8500 Soundbar is een indrukwekkend apparaat dat uitstekend geluid produceert en een stijlvolle uitstraling heeft. Deze soundbar is ontworpen om films en muziek te voorzien van een meeslepende geluidservaring en doet dat met verve. De functies van dit apparaat zijn talrijk en gevarieerd. De HT-X8500 ondersteunt 4K HDR-zendingsdoorgave en is compatibel met HDR10-, Dolby Vision- en HLG-formaten. Ook is er ondersteuning voor Dolby Atmos en DTS:X aanwezig, wat zorgt voor een surround sound-ervaring. Dit maakt het ideaal voor kijkers van films en series die graag de volledige surround sound-ervaring willen meemaken. Bovendien is de Sony HT-X8500 Soundbar eenvoudig te installeren. Het apparaat is voorzien van een HDMI-ingang, een HDMI-uitgang en een optische ingang, wat ervoor zorgt dat het aansluiten van bijvoorbeeld een Blu-ray-speler of gameconsole gemakkelijk is. De bediening gaat via de meegeleverde afstandsbediening, maar kan ook via de Sony Music Center-app. Wat ons vooral aanspreekt is de Cinema-modus van de HT-X8500, waarmee de soundbar de kijkervaring nog intenser maakt. De soundbar versterkt de geluidsweergave van films automatisch en past de uitvoer aan op het type film dat momenteel wordt bekeken. De HT-X8500 doet dit allemaal zonder dat er extra instellingen nodig zijn. Ook de bouwkwaliteit van de HT-X8500 is indrukwekkend. De soundbar heeft een slank en strak ontwerp met een aantrekkelijke afwerking in pianozwart. Het apparaat kan gemakkelijk onder een tv worden geplaatst zonder dat het veel ruimte in beslag neemt. Een ander pluspunt is dat er geen extra subwoofer nodig is, want deze is al geïntegreerd in de soundbar, wat zorgt voor een nette en opgeruimde installatie. Hoewel deze Sony soundbar een hogere prijs heeft dan sommige andere modellen, is het zeker de moeite waard. Het geluid is vol en rijk, de functies zijn gevarieerd en de bouwkwaliteit is top. De Sony HT-X8500 Soundbar is een uitstekend apparaat voor iedereen die op zoek is naar een verbeterde geluidservaring bij het tv-kijken.

Sony HT-X8500 - Soundbar - Zwart