De Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer - Zwart review

"Een krachtige home cinema ervaring met de Sony HT-S350 soundbar en subwoofer."

De Sony HT-S350 soundbar met subwoofer is de perfecte aanvulling voor je thuisbioscoop. Met deze soundbar geniet je van een krachtig en helder geluid bij films, series en muziek. De soundbar heeft een vermogen van 320W en beschikt over S-Force PRO Front Surround-technologie, wat zorgt voor een surround sound-ervaring. Daarnaast is de Sony HT-S350 eenvoudig te installeren en te bedienen met de bijgeleverde afstandsbediening of via Bluetooth. De soundbar heeft ook HDMI ARC, wat betekent dat het geluid over de HDMI-kabel van de tv wordt gestuurd. Ook is er de mogelijkheid om een USB-apparaat aan te sluiten voor het afspelen van muziek. Kortom, de Sony HT-S350 soundbar met subwoofer is een goede keuze als je op zoek bent naar een compleet geluidssysteem voor je thuisbioscoop. Het biedt uitstekende geluidskwaliteit, eenvoudige installatie en bediening en is veelzijdig in gebruik.

Geluidssterkte 320 Watt
Bluetooth Ja
HDMI-ingangen 1
Optische ingangen 1
Afstandsbediening Ja
Draadloze subwoofer Ja

De Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer - Zwart in één oogopslag

Sony HT-S350 - Soundbar met subwoofer - Zwart

De Sony HT-S350 Soundbar met subwoofer zorgt voor een indrukwekkende geluidsbeleving bij films, series en muziek. Met 2.1-kanaals surround sound en een vermogen van 320 Watt vul je moeiteloos de hele kamer met geluid.

De draadloze subwoofer zorgt voor een diepe en rijke bas, terwijl de soundbar de hogere tonen helder weergeeft. Je kunt kiezen uit vijf verschillende geluidsmodi, waaronder bioscoop, muziek en sport, zodat je altijd de optimale instellingen hebt voor jouw kijk- of luistersessie.

Verbind de soundbar eenvoudig met je tv via de HDMI- of optische kabel. De HT-S350 is ook geschikt voor Bluetooth, zodat je draadloos je muziek kunt streamen vanaf je smartphone, tablet of laptop. Sluit je usb-stick aan op de USB-ingang van de soundbar en speel je favoriete nummers direct af.

Het ontwerp van de Sony HT-S350 is stijlvol en slank, zodat het naadloos past in je interieur. Met de meegeleverde afstandsbediening kun je de soundbar en subwoofer gemakkelijk bedienen. De HT-S350 is ook te bedienen via je tv-afstandsbediening met HDMI ARC.

Al met al is de Sony HT-S350 Soundbar met subwoofer een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een eenvoudige maar krachtige geluidsoplossing voor bij de televisie. Met het gemak van Bluetooth, USB en verschillende geluidsmodi zit je altijd goed. En dankzij het fraaie ontwerp past deze soundbar in elk interieur.

Wat vinden we goed aan de Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer - Zwart

- De Sony HT-S350 soundbar heeft een strak en modern design.
- De soundbar wordt geleverd met een subwoofer voor een indrukwekkende basweergave.
- De set is gemakkelijk te installeren en te bedienen.
- De geluidskwaliteit is zeer goed, zowel voor het afspelen van muziek als voor het verbeteren van het geluid van films en series.
- De ingebouwde Bluetooth functie maakt het mogelijk om draadloos muziek te streamen vanaf je smartphone of tablet.
- Met de HDMI ARC aansluiting kun je de soundbar bedienen met de afstandsbediening van de tv en wordt het geluid synchroniseert met het beeld.
- De prijs-kwaliteit verhouding van dit product is erg goed.

- De subwoofer kan soms een beetje te overheersend zijn, vooral bij hoger volume.
- Het instellen van de soundbar kan wat lastig zijn, vooral voor mensen die minder handig zijn met technologie.
- De gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk en kan soms verwarrend zijn.
- De surround sound klinkt niet altijd even natuurlijk, het kan soms wat geforceerd overkomen.
- De afstandsbediening is niet heel intuïtief ontworpen en kan wat onhandig zijn in gebruik.

• Makkelijke installatie
  • Goede geluidskwaliteit
  • Stevige basweergave
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Inclusief afstandsbediening
  • Strak en modern design
  • Geen DTS-ondersteuning
  • Beperkte geluidsregeling via app
  • Minder geschikt voor grote ruimtes

Als potentiële koper van de Sony HT-S350 soundbar met subwoofer is het belangrijk om te weten wat je kunt verwachten. Deze soundbar is ontworpen om de geluidsprestaties van je tv te verbeteren en biedt een eenvoudige en effectieve manier om je kijkervaring te verbeteren. Een van de grootste voordelen van de Sony HT-S350 soundbar is het feit dat de set wordt geleverd met een subwoofer. Dit betekent dat je kunt genieten van diepe, rijke bastonen die een extra dimensie toevoegen aan je favoriete films, tv-programma's en muziek. Bovendien biedt de soundbar ook de mogelijkheid om via Bluetooth draadloos muziek te streamen vanaf je smartphone of tablet. De Sony HT-S350 soundbar is relatief compact en gemakkelijk te installeren, wat betekent dat je hem eenvoudig aan je tv kunt bevestigen zonder dat je extra ruimte in je woonkamer hoeft te maken. Het apparaat beschikt over een aantal handige functies, zoals de Voice Enhancement-modus, waarmee je ervoor kunt zorgen dat stemmen duidelijker worden weergegeven. Samenvattend biedt de Sony HT-S350 soundbar met subwoofer een aantrekkelijke optie voor wie op zoek is naar een gemakkelijke en effectieve manier om de kwaliteit van het geluid van de televisie te verbeteren. Het apparaat levert goede prestaties tegen een betaalbare prijs en is gemakkelijk te installeren en te gebruiken.

De Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer is een geweldige toevoeging aan elke home entertainment set-up. Deze soundbar is ontworpen voor degenen die op zoek zijn naar een betere geluidskwaliteit voor hun televisie-ervaring, zonder het budget te breken. De geluidskwaliteit is uitstekend en de subwoofer voegt een extra dimensie toe aan het geluid. De soundbar heeft een maximal vermogen van 320 watt en biedt een helder, krachtig geluid. De subwoofer levert diepe bassen en voegt echt een extra dimensie toe aan het geluid. Het is mogelijk om het volume van de subwoofer aan te passen met de afstandsbediening, zodat je het geluid naar wens kunt aanpassen. Het design van de soundbar is stijlvol en slank. Het past goed bij de meeste televisies en kan gemakkelijk worden gemonteerd aan de muur. De afstandsbediening is eenvoudig in gebruik en ligt gemakkelijk in de hand. Ook is het mogelijk om de soundbar te bedienen met de afstandsbediening van de televisie. Je kunt de soundbar aansluiten op de televisie via HDMI, optische kabel of Bluetooth. Wat betreft de functies, de Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer heeft verschillende opties. Een van de fantastische opties is de draadloze connectiviteit, waarmee je gemakkelijk muziek vanaf je smartphone of tablet kunt afspelen. De soundbar heeft ook een nachtmodus, die het geluid vermindert voor een stille en rustige omgeving. Een nadeel van de Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer is dat het geen ondersteuning biedt voor Dolby Atmos. Het kan zijn dat je deze functie nodig hebt, afhankelijk van de soort films of muziek die je wilt beluisteren. Over het algemeen is de Sony HT-S350 Soundbar met Subwoofer een fantastisch product voor de prijs. Het biedt geweldige geluidskwaliteit en diverse functies. Als je op zoek bent naar een betaalbare soundbar met subwoofer, dan is dit de perfecte optie voor jou.