De Samsung HWT400 review

"Samsung HW-T400: De perfecte upgrade voor jouw tv-geluid!"

Intro: De Samsung HWT400 is een soundbar die geschikt is voor een optimale thuisbioscoop beleving. Met de 4.1 surround sound en Adaptive Sound-technologie zorgt dit product voor een indrukwekkende geluidservaring. Door de draadloze connectiviteit is het mogelijk om eenvoudig muziek te streamen vanaf je smartphone of tablet. Daarnaast is de Samsung HWT400 ook nog eens gebruiksvriendelijk en fraai vormgegeven, zodat deze soundbar een aanvulling is op elk interieur. De Samsung HWT400 - Voor een optimale thuisbioscoop beleving: Wil je thuis genieten van een perfecte bioscoopbeleving? Dan is de Samsung HWT400 soundbar een uitstekende optie. Met de 4.1 surround sound ervaar je het geluid alsof je er middenin zit en door de Adaptive Sound-technologie wordt het geluid ook nog eens automatisch aangepast aan wat je kijkt. Dit zorgt voor een meeslepende ervaring bij het kijken van films, series en televisieprogramma's. Naast deze indrukwekkende geluidservaring is de Samsung HWT400 ook nog eens gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te bedienen. Het is mogelijk om draadloos muziek te streamen vanaf je smartphone of tablet via Bluetooth of WiFi. Ook is het mogelijk om de soundbar te bedienen met de Samsung SmartThings-app, wat het helemaal gemakkelijk maakt om de perfecte instellingen te vinden. Tot slot is de Samsung HWT400 niet alleen functioneel, maar ook fraai vormgegeven. De strakke en minimalistische uitstraling past ook nog eens bij elk interieur. Kortom, als je op zoek bent naar een hoogwaardige soundbar die voor een optimale thuisbioscoop beleving zorgt en er ook nog eens mooi uitziet, dan is de Samsung HWT400 zeker het overwegen waard.

Speakerkanalen 2.0
Streaming opties Bluetooth en wifi
Aansluitingen HDMI, USB en optische ingang
Vermogen 120 watt
Luistermodi Surround sound, geluidseffecten en basversterking
Compatible apparaten TV's, smartphones en tablets
Meegeleverde accessoires Afstandsbediening en optische kabel

De Samsung HWT400 in één oogopslag

Samsung HWT400 - Europees model

De Samsung HW-T400 is een soundbar die perfect past bij je tv en je kijkervaring naar een hoger niveau tilt. De soundbar is compact en elegant, waardoor hij niet alleen goed klinkt, maar er ook nog eens stijlvol uitziet. Met een vermogen van 40 Watt komt het geluid helder en krachtig uit de speakers. De HW-T400 is uitgerust met speciale drivers die het geluid heel precies kunnen afstemmen. Dankzij de geïntegreerde subwoofer ervaar je ook een diepe, volle bas. Zo komen alle geluidseffecten van je favoriete films en tv-series nog beter tot hun recht. Het aansluiten van je soundbar is heel eenvoudig: je verbindt hem met je tv via HDMI ARC, en je bent klaar om te genieten van je favoriete films en series. Als je tv geen HDMI ARC heeft, kun je de soundbar ook aansluiten via de optische of de analoge audio-ingang. De HW-T400 is bovendien ook heel gebruiksvriendelijk. Met de Samsung Audio Remote app op je smartphone of tablet bedien je de soundbar heel eenvoudig, van het volume tot de geluidsinstellingen. Je kunt zelfs je smartphone als afstandsbediening gebruiken, zodat je niet meer hoeft op te staan van de bank om het geluid aan te passen. Dankzij de Bluetooth-verbinding kun je ook muziek afspelen vanaf je smartphone of tablet, of van een andere Bluetooth-apparaat. Zo heb je altijd en overal toegang tot al je favoriete nummers en kun je in elke kamer van je woning genieten van je muziek. Kortom, de Samsung HW-T400 is een uitstekende soundbar voor wie op zoek is naar een compacte en stijlvolle oplossing om het geluid van zijn tv te verbeteren. Het geluid is krachtig en helder, met een diepe bas, en de soundbar is heel gebruiksvriendelijk. Bovendien kun je ook draadloos van muziek genieten via Bluetooth.

Wat vinden we goed aan de Samsung HWT400

Samsung HWT400 - Europees model

- De Samsung HWT400 heeft een compact design en neemt daardoor niet veel ruimte in beslag.
- Met het geluid dat uit de soundbar komt, kan je gemakkelijk een kamer vullen met een helder en krachtig geluid.
- De soundbar is gemakkelijk te installeren en te bedienen dankzij de bijgeleverde afstandsbediening en de SmartThings-app.
- De Samsung HWT400 kan ook worden gebruikt als bluetooth speaker, waardoor je ook muziek kunt luisteren vanaf je smartphone of tablet.
- De soundbar ondersteunt ook verschillende geluidsmodi, waaronder de Game Mode, waardoor je tijdens het gamen een betere geluidservaring hebt.

Samsung HWT400 - Europees model
1. Geluidskwaliteit is middelmatig in vergelijking met andere soundbars in dezelfde prijsklasse. 2. Er is geen ondersteuning voor Dolby Atmos, wat teleurstellend is voor een soundbar in deze prijsklasse. 3. De HDMI-poorten kunnen problemen veroorzaken bij het aansluiten van sommige apparaten, door een gebrek aan compatibiliteit. 4. De basweergave kan soms ondermaats zijn, waardoor sommige muziekstijlen niet goed tot hun recht komen. 5. Het bedieningspaneel op de soundbar zelf is niet zo duidelijk en gebruiksvriendelijk als het zou moeten zijn.

Ben je op zoek naar een hoogwaardige soundbar voor jouw thuisbioscoop? Dan is de Samsung HWT400 zeker een optie om te overwegen. Dit Europees model zorgt voor een fantastische geluidservaring voor jouw favoriete films, series en muziek.

Met een vermogen van 200 Watt en een draadloze subwoofer zorgt deze soundbar voor een krachtige bas en heldere hoge tonen. Je kunt de soundbar draadloos verbinden met je televisie via Bluetooth of HDMI-ARC. Zo kun je gemakkelijk genieten van geweldige geluidskwaliteit bij je favoriete films en series.

De Samsung HWT400 biedt diverse geluidsmodi, waaronder een speciale modus voor game-liefhebbers. Daarnaast kun je de soundbar bedienen via de SmartThings-app van Samsung. Zo kun je het volume en de instellingen van de soundbar aanpassen via je smartphone.

Deze soundbar heeft een strak design en past perfect bij moderne televisies. Het compacte formaat zorgt ervoor dat hij gemakkelijk te plaatsen is waar je maar wilt. Hierdoor is deze soundbar in bijna elke woonkamer toepasbaar, zonder veel ruimte in te nemen.

Al met al is de Samsung HWT400 een veelzijdige en kwalitatief hoogwaardige soundbar. Het is zeker een aanrader voor kijk- en geluidsplezier in jouw thuisbioscoop.

Samsung HWT400 - Europees model

Al met al heeft de Samsung HW-T400 Europees Model veel positieve eigenschappen, waardoor het een uitstekende toevoeging is aan elk home entertainment systeem. De soundbar biedt krachtige prestaties en een fors volume, zonder daarbij aan kwaliteit in te leveren. Zowel muziek als films hebben baat bij de rijke en gebalanceerde audio die deze soundbar kan produceren. Daarnaast is de set-up erg eenvoudig, wat handig is voor iedereen die geen zin heeft in een langdurige installatie.

De subwoofer is daarnaast een erg mooie toevoeging, aangezien deze de lage tonen perfect reproduceert. Dit geeft je de gelegenheid om ondanks de compacte afmetingen van de soundbar, toch een volwaardige home cinema-ervaring te hebben. Het design van de soundbar is bovendien stijlvol en past goed in elk interieur, en dankzij de verschillende connectiviteitsopties kun je al je apparaten er probleemloos op aansluiten.

Toch zijn er ook enkele minpunten. Zo heeft het apparaat geen ondersteuning voor Dolby Atmos of DTS:X, wat in sommige gevallen een gemis kan zijn. Ook is het bereik van de externe afstandsbediening beperkt, en moet je soms erg dicht bij de soundbar staan om deze te kunnen bedienen. Tot slot zijn er ook vergelijkbare soundbars op de markt met een vergelijkbare prijs, of soms zelfs goedkoper. Al met al overtuigt de HW-T400 Europees Model van Samsung echter sterk door zijn gezamenlijke prestaties en zijn veelzijdige set-up.

Alles in acht genomen is de Samsung HW-T400 Europees Model een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betaalbare soundbar van hoge kwaliteit. De krachtige prestaties, de gebalanceerde audio en de mooi ontworpen subwoofer maken van deze soundbar een must-have voor iedereen die films en muziek wil beleven met een hoogstaande audio-ervaring.

Samsung HWT400 - Europees model