De Samsung HW-Q995B soundbar review

Samsung HW-Q995B Soundbar: Een Meesterwerk in Geluidskwaliteit!

De Samsung HW-Q995B is een high-end soundbar die alles in huis heeft voor de perfecte home cinema-ervaring. Met ondersteuning voor Dolby Atmos en DTS:X wordt het geluid in de ruimte geprojecteerd, waardoor het lijkt alsof je midden in de actie zit. Ook beschikt de soundbar over wifi, Bluetooth en Spotify Connect, waardoor je altijd je favoriete muziek kunt afspelen. De HW-Q995B wordt geleverd met een draadloze subwoofer, waardoor de bassen nog intenser kunnen worden weergegeven. Het design is strak en modern, waardoor de soundbar goed past bij een moderne televisie-set-up. Het is mogelijk om de soundbar aan de muur te bevestigen of gewoon op een plank te zetten. Met de Samsung HW-Q995B haal je een top-of-the-line soundbar in huis die je home cinema-ervaring naar een hoger niveau tilt.

Kanalen 7.1.4
Connectiviteit Bluetooth, WiFi
Geluidsweergave Dolby Atmos
Subwoofer Draadloos
Bediening Afstandsbediening, App
Afmetingen Zonder subwoofer: 1230,0 x 83,0 x 138,0 mm
Stroomverbruik Soundbar: 48W

De Samsung HW-Q995B soundbar in één oogopslag

Samsung HW-Q995B Soundbar Zwart Bluetooth, Dolby Atmos, incl. draadloze subwoofer, Wi-Fi

De Samsung HW-Q995B soundbar is een krachtig en veelzijdig audiosysteem dat zorgt voor een meeslepende kijk- en luisterervaring bij het bekijken van films, televisieprogramma's of het beluisteren van muziek. Met behulp van de Dolby Atmos technologie wordt het geluid in de kamer geprojecteerd zodat de kijker wordt omringd door geluidseffecten en muziek vanuit verschillende hoeken. Deze Samsung soundbar wordt geleverd met een draadloze subwoofer die zorgt voor een diepere bas en een nog groter geluidsbereik. Het systeem ondersteunt ook Wi-Fi en Bluetooth connectiviteit, zodat je gemakkelijk muziek draadloos kunt streamen vanaf je smartphone, tablet of computer. Met behulp van de Samsung SmartThings app kun je dit systeem ook naadloos integreren in je smart home setup. Zo kun je de soundbar bedienen met je stemassistent van Google of Alexa en naar muziek luisteren vanaf je smart TV, of andere slimme apparaten in huis. De app biedt ook de mogelijkheid om verschillende geluidsmodi te selecteren, zoals Game Mode of Adaptive Sound, waarmee het systeem zich automatisch aanpast aan de omgeving. De HW-Q995B soundbar heeft een robuust ontwerp dat past bij elk interieur, met een minimalistische uitstraling en een slanke zwarte afwerking. De installatie is eenvoudig, en het systeem wordt geleverd met alle benodigde kabels en montageset. De afstandsbediening is gemakkelijk te gebruiken en heeft een handig lcd-scherm om de instellingen bij te houden. In termen van geluidskwaliteit, levert deze soundbar echt resultaat. Verdragend en krachtig geluid, een duidelijke diepte en helderheid van de muziek en een krachtige bas die het geheel afrondt tot een prachtig geluid. Dit is echt een product om over na te denken als je een geweldige aanvulling wilt op je home cinema systeem, of als je gewoon betere geluidskwaliteit wilt bij het streamen van muziek vanaf je telefoon of tablet.

Wat vinden we goed aan de Samsung HW-Q995B soundbar

- De Samsung HW-Q995B Soundbar is een krachtig audio-apparaat waarmee je een geweldige geluidservaring kunt creëren.
- De soundbar is voorzien van Dolby Atmos, wat betekent dat het geluid zich om je heen beweegt en je echt het gevoel hebt midden in de actie te zitten.
- De draadloze subwoofer zorgt voor extra bas en geeft films, tv-programma's en muziek een extra dimensie.
- Met Wi-Fi kun je de soundbar eenvoudig aansluiten op je thuisnetwerk en stream je gemakkelijk muziek vanaf je smartphone of tablet.
- De sounbar ondersteunt tevens Bluetooth, zodat je draadloos muziek kunt afspelen vanaf je smartphone, tablet of laptop.
- De Samsung HW-Q995B Soundbar heeft een stijlvol en modern design dat goed past in elk interieur.
- Het apparaat wordt geleverd met een afstandsbediening waarmee je eenvoudig het volume kunt aanpassen en tussen verschillende modi kunt schakelen.

- De prijs van deze soundbar ligt aan de hoge kant, waardoor het niet voor iedereen betaalbaar is.
- Het is een vrij grote en zware soundbar, waardoor het niet voor iedereen handig is om te verplaatsen of te installeren.
- De bediening van de soundbar kan in het begin even wennen zijn, aangezien het meerdere knoppen heeft en niet erg intuïtief werkt.
- De soundbar kan soms problemen hebben met het synchroniseren van beeld en geluid, waardoor dit niet optimaal is.
- De wifi-connectiviteit kan af en toe wegvallen, waardoor het gebruik van streamingdiensten niet altijd soepel verloopt.

• Dolby Atmos geluidskwaliteit is uitstekend
  • Meerdere HDMI-poorten maken aansluiting eenvoudig
  • Meerdere geluidsmodi voor verschillende soorten inhoud
  • Slank profiel past goed bij moderne tv's
  • Goede subwoofer-koppeling
  • Draadloze subwoofer biedt flexibiliteit in plaatsing
  • Prijs is aan de hogere kant
  • Kabel voor subwoofer is niet erg lang
  • Geen ondersteuning voor DTS-inhoud

Als je op zoek bent naar een hoogwaardige soundbar die je een bioscoopervaring thuis biedt, dan is de Samsung HW-Q995B de juiste keuze. Deze zwarte soundbar beschikt over Bluetooth, Wi-Fi en Dolby Atmos, waardoor je een realistisch, kamervullend geluid hebt tijdens het kijken van je favoriete films en series.

De draadloze subwoofer zorgt daarbij voor een diepe en krachtige bas, terwijl de afstandsbediening het gemakkelijk maakt om het volume van de soundbar en subwoofer aan te passen. Dankzij de verschillende aansluitingsmogelijkheden kun je de soundbar ook gebruiken voor het afspelen van muziek vanaf je smartphone, televisie of ander apparaat.

Bovendien is de Samsung HW-Q995B een elegante aanwinst voor je interieur. De soundbar is slank en past daarom perfect bij moderne en minimalistische interieurstijlen. Ook de bediening is eenvoudig. Met de Samsung SmartThings-app kun je de soundbar koppelen aan je Samsung-tv en bedienen via je smartphone. Zo hoef je niet langer afhankelijk te zijn van verschillende afstandsbedieningen.

Samengevat biedt de Samsung HW-Q995B een complete thuisbioscoop-ervaring met krachtig geluid en een strak design. Of je nu films kijkt, muziek afspeelt of games speelt, deze soundbar is de investering waard.

De Samsung HW-Q995B Soundbar is een indrukwekkend geluidssysteem dat je thuisbioscoopervaring naar nieuwe hoogten tilt. Met zijn ondersteuning van Dolby Atmos en DTS:X surround sound, geeft deze soundbar een krachtig en nauwkeurig geluid weer waardoor het lijkt alsof de actiescènes en de dialogen van je favoriete films en tv-series je omringen. De draadloze subwoofer van de Samsung HW-Q995B Soundbar levert een diep en krachtig basgeluid dat het luisteren naar muziek, games spelen of films kijken nog meeslepender maakt. Bovendien kan de soundbar ook worden verbonden met andere apparaten dankzij de Bluetooth- en wifi-functies, waardoor je gemakkelijk vanaf je smartphone of tablet naar muziek kunt luisteren of zelfs kunt genieten van internetradio. De Samsung HW-Q995B Soundbar heeft bovendien ook een strak, stijlvol design dat perfect past bij flatscreen-tv's en andere moderne audiovisuele apparaten. Deze soundbar wordt geleverd met een afstandsbediening die een gemakkelijke bediening mogelijk maakt, maar de soundbar kan ook eenvoudig worden bediend via een app op je smartphone. Hoewel de Samsung HW-Q995B Soundbar niet goedkoop is, biedt het indrukwekkende geluidssysteem dat deze soundbar biedt ongetwijfeld waar voor je geld. Dit is een soundbar die je thuis tot een thuisbioscoop zal maken en dankzij de nieuwste functies en technologieën ben je verzekerd van een opmerkelijke geluidservaring die je niet snel zult vergeten. Als je op zoek bent naar een hoogwaardige soundbar met een indrukwekkend geluidssysteem, dan is de Samsung HW-Q995B Soundbar zeker een aanrader. Dit is een soundbar die past bij de meest veeleisende audioliefhebbers en die je in staat stelt om thuis te genieten van een bioscoopwaardige geluidservaring.