De Philips TAB5305 Soundbar review

"Revolutionize Your Sound System with Philips TAB5305 Soundbar - A Must-Have for Every Home Theater Setup!"

De Philips TAB5305 is een soundbar met een draadloze subwoofer, waarmee je een krachtig geluid kunt creëren. De soundbar heeft een vermogen van 70 Watt en beschikt over Bluetooth, zodat je eenvoudig muziek kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. De subwoofer is draadloos en kan hierdoor op een plaats naar keuze worden geplaatst. Verder heeft de soundbar een slank design en kan deze gemakkelijk onder je TV worden geplaatst. Met de Philips TAB5305 kun je optimaal genieten van een krachtig en helder geluid bij het kijken van je favoriete films en series. De draadloze subwoofer zorgt voor de diepe bastonen, terwijl de soundbar de hoge en middentonen produceert. Door de Bluetooth-functie kun je ook eenvoudig draadloos muziek streamen vanaf je smartphone of tablet. De soundbar heeft een slank design en is hierdoor gemakkelijk onder je TV te plaatsen. Al met al is de Philips TAB5305 een goede keuze als je op zoek bent naar een soundbar met een draadloze subwoofer. Het apparaat heeft een krachtig vermogen en kan eenvoudig worden aangesloten op andere apparaten via Bluetooth. Het slanke design zorgt er bovendien voor dat de soundbar niet teveel ruimte inneemt in je woonkamer.

Afmetingen soundbar 90,4 x 7,2 x 6,5 cm
Afmetingen subwoofer 16,5 x 29,5 x 22,8 cm
Totale output vermogen 300 watt
Verbindingen HDMI ARC, optische ingang, USB, Bluetooth
Gewicht soundbar 1,5 kg
Gewicht subwoofer 3,33 kg

De Philips TAB5305 Soundbar in één oogopslag

Philips TAB5305 - Soundbar met Draadloze Subwoofer - Zwart

De Philips TAB5305 Soundbar met draadloze subwoofer is een geweldige upgrade voor je thuisbioscoop. De soundbar is uitgerust met krachtige luidsprekers die een rijk en gedetailleerd geluid produceren dat je volledig onderdompelt in je favoriete films en tv-shows.

De draadloze subwoofer versterkt de lage frequenties en voegt extra diepte toe aan je geluidservaring. Het beste van alles is dat de subwoofer draadloos is, zodat je hem overal in je kamer kunt plaatsen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over rommelige kabels.

De Philips TAB5305 Soundbar is eenvoudig te installeren. Je hoeft alleen maar de soundbar en de subwoofer aan te sluiten op een stopcontact en op elkaar te synchroniseren. Vervolgens kun je ze verbinden met je tv via de HDMI ARC-poort. Als je tv geen HDMI ARC heeft, kun je de soundbar ook aansluiten via de optische kabel.

De soundbar heeft ook Bluetooth, zodat je draadloos muziek kunt streamen vanaf je smartphone, tablet of laptop. Dit is handig als je niet alleen naar muziek wilt luisteren, maar ook wilt genieten van het rijke geluid tijdens het kijken van video's op YouTube of op sociale media.

De Philips TAB5305 Soundbar heeft een elegant en slank ontwerp dat perfect past bij moderne flatscreentelevisies. Met een lengte van 90 cm past hij mooi onder tv's van 42 inch en groter. De soundbar heeft ook een LED-display waarop je het volume kunt zien en het apparaat kunt bedienen. Een afstandsbediening wordt meegeleverd, maar je kunt de soundbar ook bedienen met de afstandsbediening van je tv.

In het kort is de Philips TAB5305 Soundbar met draadloze subwoofer een betaalbare en gebruiksvriendelijke manier om je tv-geluid te upgraden. De luidsprekers van de soundbar en de subwoofer werken samen om een rijk en gedetailleerd geluid te produceren dat je volledig meesleept in films en tv-series. Met Bluetooth en verschillende aansluitmogelijkheden is de soundbar ook handig voor het beluisteren van muziek of video's van andere apparaten. Kortom, de Philips TAB5305 Soundbar is een geweldige keuze voor iedereen die op zoek is naar een betere tv-geluidservaring.

Wat vinden we goed aan de Philips TAB5305 Soundbar

- De geluidskwaliteit van de Philips TAB5305 Soundbar is indrukwekkend. Zowel hoge als lage tonen komen goed tot hun recht en het volume kan behoorlijk hoog gezet worden zonder dat het geluid vervormt.
- Het design van de soundbar en de draadloze subwoofer is strak en modern. Het zwart-witte uiterlijk past goed in verschillende interieurstijlen.
- De installatie van de soundbar en subwoofer is simpel en snel. Het aansluiten gaat binnen enkele minuten en de soundbar kan direct gebruikt worden.
- De afstandbediening is compact en ligt goed in de hand. Alle belangrijke functies zijn goed te bedienen via de afstandsbediening.
- De soundbar heeft diverse aansluitmogelijkheden, waaronder een HDMI-ingang en Bluetooth. Hierdoor kunnen verschillende apparaten aangesloten worden en afgespeeld worden via de soundbar.

- De kwaliteit van het geluid is matig en niet zo indrukwekkend als zou worden verwacht van een soundbar met een subwoofer. Het geluid is ook niet evenwichtig, met sommige frequenties die overmatig worden benadrukt en andere die ondervertegenwoordigd zijn. - Het apparaat heeft geen HDMI-ingang, wat betekent dat het niet kan worden gebruikt met apparaten die geen Bluetooth- of audiokabelverbinding hebben. Dit is een belangrijke beperking, vooral als het apparaat wordt gebruikt als het primaire audiocomponent in een home entertainment-systeem. - De bediening van het apparaat voelt wat omslachtig aan, met de afstandsbediening die niet erg intuïtief is en de bedieningsknoppen op het apparaat zelf die niet zo gemakkelijk te vinden en te gebruiken zijn. - De bouwkwaliteit van het apparaat laat iets te wensen over, met sommige onderdelen die een beetje goedkoop of fragiel aanvoelen. Het apparaat is ook niet erg compact en kan niet gemakkelijk worden opgeborgen wanneer het niet in gebruik is. - Het apparaat kan soms stotteringen of vertragingen vertonen bij het afspelen van audio via Bluetooth, met name bij het streamen van muziek vanaf een smartphone of tablet. Dit kan erg vervelend zijn en de algehele ervaring met de soundbar verminderen.

• Krachtig geluid
  • Draadloze subwoofer
  • Bluetooth connectiviteit
  • Eenvoudige installatie
  • Meerdere aansluitmogelijkheden
  • Stijlvol design
  • Geen HDMI aansluiting
  • Grootte kan onhandig zijn
  • Beperkte muziek streaming opties

Als je op zoek bent naar een soundbar die jouw tv-kijkervaring naar een hoger niveau tilt, dan is de Philips TAB5305 Soundbar zeker het overwegen waard. Deze soundbar met draadloze subwoofer zorgt voor een krachtig en helder geluid dat perfect bij jouw favoriete tv-programma's en films past.

De soundbar heeft een vermogen van 70 Watt en beschikt over verschillende geluidsmodi zoals night- en filmmodus. Hierdoor kun jij zelf kiezen welk geluidsprofiel het beste bij de situatie past. De draadloze subwoofer voegt extra diepte toe aan het geluid en zorgt voor een krachtige bas. Daarnaast kun je de soundbar gemakkelijk bedienen met de afstandsbediening of via Bluetooth.

Als koper van deze geweldige soundbar, ben je verzekerd van een hoogwaardig product dat perfect past bij jouw home-entertainment systeem. Dankzij de eenvoudige installatie en gebruiksvriendelijke bediening, is de Philips TAB5305 Soundbar ideaal voor iedereen die op zoek is naar haarscherp geluid bij het bekijken van tv-programma's en films. Kortom, een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een krachtige en heldere soundbar die gemakkelijk in gebruik is en een fantastische geluidskwaliteit biedt.

De Philips TAB5305 soundbar is een uitstekend product voor mensen die op zoek zijn naar een verbeterde geluidsbeleving voor hun televisie. Het is een compacte soundbar die gemakkelijk past bij de meeste televisies en biedt krachtige audio met een uitstekende helderheid. Daarnaast komt de soundbar met een draadloze subwoofer, waardoor de lage tonen extra benadrukt worden. Het design van de soundbar is strak en minimaal, wat hem perfect maakt om in je interieur te passen. Het is ook een product dat gemakkelijk te installeren is en te gebruiken is met verschillende apparaten, zoals televisies en andere audio-apparatuur. Wat betreft de audio kwaliteit: de Philips TAB5305 biedt een geweldige geluidsbeleving voor zowel films als muziek. Het heeft een surround sound-effect waardoor het lijkt alsof je je in het midden van het geluidsgebied bevindt. De soundbar werkt ook goed om stemmen duidelijk te horen, waardoor dialogen in films en televisieseries goed te volgen zijn. Een groot pluspunt van deze soundbar is de draadloze subwoofer. Deze werkt op batterijen, waardoor je hem op de plek kan neerzetten waar hij het beste klinkt zonder afhankelijk te zijn van kabels. Dit betekent dat de lage tonen extra goed tot hun recht komen en je echt kunt voelen wanneer er een explosie is in een film of bij een concert. Een andere leuke feature van de Philips TAB5305 is de Bluetooth-connectiviteit. Hiermee kan je gemakkelijk muziek streamen vanaf je smartphone, tablet of laptop. Het is ook mogelijk om muziek af te spelen via de USB-poort op de soundbar zelf. Al met al is de Philips TAB5305 soundbar een geweldige keuze voor mensen die op zoek zijn naar beter geluid bij hun televisie. De combinatie van de soundbar en draadloze subwoofer zorgen voor een optimale geluidsbeleving en de Bluetooth-connectiviteit maakt het mogelijk om altijd en overal muziek te streamen. Kortom, wij raden deze soundbar aan, voor iedereen die het maximale uit zijn of haar televisie wil halen!