De LG S60Q 2.1 kanalen 300 W review

"Ultiem thuisbioscoopgeluid met LG S60Q soundbar: Hi-Fi entertainment in stijl"

De LG S60Q is een krachtige 2.1-kanaals soundbar met een totaal vermogen van 300W en diverse Dolby-technologieën, zoals Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, Dolby Digital en Dolby TrueHD. Deze soundbar is perfect voor diegenen die op zoek zijn naar een verbeterde audio-ervaring bij het kijken van films en series, het spelen van games of het luisteren naar muziek. Met de Bass Blast-functie is er een extra dimensie aan basgeluid toegevoegd, voor een nog intensere luisterervaring. Deze soundbar heeft ook de mogelijkheid om verbinding te maken met Bluetooth-apparaten, zodat je draadloos muziek kunt streamen. Dankzij de Auto Sound Engine wordt het geluid automatisch aangepast aan het type content dat wordt afgespeeld. Daarnaast heeft deze LG soundbar een slank en modern ontwerp, wat perfect past bij een stijlvolle home entertainment-set-up. Het kan gemakkelijk op een plank of muur worden gemonteerd, en met een hoogte van slechts 5 cm past het perfect onder de meeste televisies. Kortom, de LG S60Q soundbar biedt een uitstekende geluidskwaliteit met krachtige technologieën, terwijl het mooie en slanke design naadloos past bij je home cinema set-up. Dit is zeker een aanrader voor elke film- en muziekliefhebber.

Totaal vermogen 300 W
Audioformaten Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, Dolby Digital, Dolby TrueHD
Bass technologie Bass Blast
Maximaal volume 86 dB
Subwoofer vermogen 100 W
Geschikt voor films Ja

De LG S60Q 2.1 kanalen 300 W in één oogopslag

Lg S60q 300w Soundbar Zilver

De LG S60Q is een 2.1 kanaals soundbar die een vermogen heeft van 300 watt. Deze soundbar van LG beschikt over diverse audiospecificaties zoals Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, Dolby Digital en Dolby TrueHD. Deze technologieën zorgen ervoor dat het geluid op de juiste manier wordt weergegeven waardoor je een bioscoopwaardige audio-ervaring krijgt in je eigen huiskamer. Het ontwerp van de soundbar is modern en stijlvol. De soundbar heeft aan de voorzijde een witte grille die bedekt is met een dunne laag van fraai materiaal. Dit materiaal zorgt voor een elegantie uitstraling en past heel goed bij de rest van je home-entertainmentsysteem. De soundbar heeft een vermogen van 100 watt en de subwoofer een vermogen van 200 watt. Dit geeft de soundbar een zeer krachtig en indrukwekkend geluid met een maximale output van 86 decibel. De LG S60Q beschikt ook over Bass Blast-technologie die het basgeluid versterkt in iedere kamer. Deze technologie creëert een optimale geluidservaring voor films en muziek. De soundbar wordt geleverd met een afstandsbediening waarbij je gemakkelijk het volume kunt aanpassen en kunt zappen tussen verschillende zenders. De LG S60Q is heel gemakkelijk aan te sluiten op je televisie door middel van een HDMI kabel. Hierdoor hoef je geen geluidssysteem meer aan te sluiten op je televisie of computer. Een ander voordeel is dat je de soundbar via Bluetooth kunt verbinden met je smartphone, tablet of laptop zodat je ook je favoriete muziek kunt streamen. Tot slot is de LG S60Q een uitstekende keuze wanneer je op zoek bent naar een soundbar met hoge geluidskwaliteit en een stijlvol design. De verschillende Dolby-technologieën zorgen voor een prachtige geluidservaring en de Bass Blast-technologie zorgt ervoor dat de subwoofer erg krachtig is. De LG S60Q past ook perfect bij ieder home-entertainmentsysteem en is gemakkelijk in gebruik. Dus als je op zoek bent naar een goede soundbar voor een scherpe prijs is de LG S60Q een echte aanrader!

Wat vinden we goed aan de LG S60Q 2.1 kanalen 300 W

Lg S60q 300w Soundbar Zilver

De LG S60Q heeft een krachtig vermogen van 300 watt, wat ideaal is voor een rijke en volle geluidsweergave.
Met de ondersteuning van Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, Dolby Digital en Dolby TrueHD ervaart de gebruiker een bioscoopervaring in de eigen huiskamer.
De Bass Blast functie zorgt voor een extra krachtige bas, waardoor de muziek, films en series nog intenser beleefd worden.
De S60Q heeft een filmmodus met een geluidsniveau van 86 dB en een aparte Bass Blast Film modus met een vermogen van 100 watt, wat zorgt voor een optimale geluidsweergave tijdens het kijken van films en series.

Lg S60q 300w Soundbar Zilver
1. Prijs: Het product is vrij duur in vergelijking met andere soundbars op de markt.
2. Installatie: De installatie van dit product kan lastig zijn voor mensen die geen ervaring hebben met het installeren van geluidsapparatuur.
3. Beschikbaarheid: Het kan zijn dat het product niet op voorraad is bij alle verkopers, wat kan leiden tot langere wachttijden voor de levering.
4. Koppeling met andere apparaten: Het kan soms moeilijk zijn om andere apparaten te koppelen aan deze soundbar, wat kan leiden tot frustratie.

• Krachtig geluid
  • Dolby Atmos
  • Mooi ontwerp
  • Eenvoudige installatie
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Bluetooth connectiviteit
  • Groot formaat
  • Beperkte afstandsbediening functionaliteit
  • Geen Wi-Fi connectiviteit

Heb je besloten om de LG S60Q soundbar aan te schaffen? Dan heb je een uitstekende keuze gemaakt. Deze soundbar heeft namelijk superieure geluidskwaliteit en is geschikt om te gebruiken in combinatie met het kijken van films en series, muziek luisteren of gaming. De LG S60Q maakt gebruik van Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, Dolby Digital en Dolby TrueHD technologieën. Dit zorgt voor aanzienlijk betere audio dan de meeste traditionele tv-luidsprekers, waardoor je een meeslepende geluidservaring krijgt. Bovendien heeft dit apparaat Bass Blast om de bas te verbeteren en het volume te verhogen tot wel 86 dB, met een piekvermogen van 100 W. Naast de fantastische geluidskwaliteit is de LG S60Q ook nog eens een uitstekend ontworpen stukje technologie, met een fraaie afwerking van metaal en minimalistisch design. Ook is de soundbar voorzien van Bluetooth, zodat je jouw favoriete muziek draadloos kunt streamen vanaf je telefoon of tablet. Bij de aankoop van de LG S60Q is het verstandig om te kijken naar je specifieke behoeften op het gebied van audio. Wil je een krachtige soundbar om je favoriete films en series te kijken of wil je vooral genieten van hoogwaardige audio bij het luisteren van muziek? Voor de eerste categorie is de LG S60Q een absolute aanrader, terwijl de tweede categorie wellicht kan kijken naar een soundbar die speciaal is ontworpen voor muziekliefhebbers. Uiteindelijk is de LG S60Q soundbar een uitstekende keuze voor mensen die graag van hoogwaardige audio houden tijdens het kijken van hun favoriete films en series. Met de Dolby-technologieën en de Bass Blast-technologie krijg je een echte bioscoopervaring bij jou thuis.

Lg S60q 300w Soundbar Zilver

Het LG S60Q soundbar systeem is een geweldige toevoeging aan elk home theater systeem. Met een totaal van 300 watt vermogen en ondersteuning van Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, Dolby Digital en Dolby TrueHD, is het gemakkelijk om te genieten van de beste geluidskwaliteit terwijl je geniet van je favoriete films, tv-shows en muziek. De ingebouwde Bass Blast functie is een prachtige toevoeging die de lage frequenties perfect reproduceert.

Een van de beste eigenschappen van de LG S60Q is zijn vermogen om de Dolby Atmos-technologie te ondersteunen. Deze technologie maakt het mogelijk om een meeslepend geluid in de ruimte te creëren, waardoor de kijker het gevoel krijgt alsof hij midden in de actie zit. Dit is een functie die zowel film- als muziekfans zullen waarderen, want het voegt een extra dimensie toe aan hun kijk- en luisterervaring.

De soundbar zelf heeft een slank en stijlvol ontwerp, waardoor het gemakkelijk past in elk huis. Het is ook eenvoudig te installeren en te gebruiken, waardoor je snel aan de slag kunt met het genieten van hoge kwaliteit geluid. Het product heeft ook een ingebouwde Bluetooth-functie voor draadloos streamen, waardoor je gemakkelijk verbinding kunt maken met je favoriete apparaten.

Het enige minpunt van dit product is dat het geen ingebouwde wifi-verbinding heeft, waardoor het niet mogelijk is om te streamen vanaf online muziekservices zoals Spotify en Deezer. Dit zou echter geen groot probleem moeten zijn, omdat je nog steeds via Bluetooth kunt streamen vanaf je telefoon of tablet.

Over het algemeen is de LG S60Q soundbar een geweldige investering voor elke film-, tv- en muziekliefhebber. Het biedt een geweldige geluidservaring met de nieuwste technologie en het heeft een stijlvol en eenvoudig ontwerp. Het mag dan geen ingebouwde wifi-verbinding hebben, maar dit is geen groot minpunt gezien de Bluetooth-functionaliteit. Als je wilt upgraden naar een betere audio-ervaring, dan is deze soundbar zeker een aanrader.

Lg S60q 300w Soundbar Zilver