De Denon TV Soundbar DHT-S217 review

Beoordeling: (4/5)

"Verrijk je TV-beleving met de Denon DHT-S217 Soundbar: een krachtige en hoogwaardige toevoeging aan je home entertainment setup."

Haal het bioscoopgeluid naar je huiskamer met de Denon TV Soundbar DHT-S217 Black. Met deze slanke soundbar geniet je van een kamervullende audio-ervaring tijdens het kijken van je favoriete films en series. De DHT-S217 is uitgerust met twee krachtige full-range drivers en een dubbele bas-reflexpoort, waardoor je een gebalanceerde en diepe bas ervaart. Daarnaast beschikt deze soundbar ook over Bluetooth-connectiviteit waarmee je moeiteloos muziek kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. Met de meegeleverde afstandsbediening navigeer je gemakkelijk door de verschillende geluidsmodi, zoals nachtmodus en spraakmodus, voor een optimale luisterervaring. Het installeren van de DHT-S217 is bovendien een fluitje van een cent dankzij de meegeleverde optische kabel. Kortom, de Denon TV Soundbar DHT-S217 Black is de ideale upgrade voor je televisiegeluid. Met deze soundbar geniet je van een rijk en meeslepend geluid dat je kijkervaring naar een hoger niveau tilt.

Vermogen 150 watt
Bluetooth Ja
Wifi Nee
Optische ingang Ja
HDMI ingang Nee
Ondersteunde audioformaten Dolby Digital, DTS Digital Surround
Afstandsbediening Ja

De Denon TV Soundbar DHT-S217 in één oogopslag

Denon - DHT-S217 - Soundbar met 3D-Audio, Dolby Atmos ingebouwde subwoofers, Bluetooth en HDMI eARC - Zwart

De Denon TV Soundbar DHT-S217 is een fantastisch apparaat dat gemaakt is om jou de beste geluidsbeleving te geven tijdens het kijken van je favoriete series, films of televisieprogramma's. Deze soundbar is de perfecte toevoeging aan je home entertainment systeem en heeft alle essentiële features in huis om jou een fantastische ervaring te bieden.

De DHT-S217 is ontworpen om het geluid van moderne televisies te verbeteren en doet dat met veel succes. Het is een compacte soundbar van hoge kwaliteit met een stijlvol design. De soundbar is gemakkelijk aan te sluiten op je televisie via een HDMI-poort of een optische kabel. Eenmaal aangesloten op je televisie, kun je genieten van geweldig geluidskwaliteit waardoor het voelt alsof je midden in de actie zit.

De Denon TV Soundbar DHT-S217 beschikt over Bluetooth-connectiviteit, zodat je draadloos je telefoon of tablet kunt verbinden en kunt genieten van je favoriete muziek of podcasts. Een ander kenmerk dat deze soundbar zo speciaal maakt, zijn de twee ingebouwde woofers en de DSP (Digital Sound Processing) technologie. Dankzij deze technologie kun je optimaal genieten van je favoriete films en series, of je nu een actiefilm kijkt of een romantische komedie.

De DHT-S217 heeft ook meerdere geluidsmodi voor verschillende scenario's, zoals 'Nachtfunctie' waarmee het geluidsniveau beperkt wordt om anderen in huis niet te storen, en 'Denon Dialogue Enhancer' waarmee dialogen duidelijker en helderder klinken. De bediening van de Denon TV Soundbar DHT-S217 is erg eenvoudig dankzij de meegeleverde afstandsbediening en het intuïtieve LED-display.

Kortom, als je op zoek bent naar een soundbar die je home entertainment systeem naar een hoger niveau tilt, dan is de Denon TV Soundbar DHT-S217 absoluut het overwegen waard. Met zijn hoge kwaliteit en diversiteit aan functies krijg je waar voor je geld en zul je nooit meer genoegen nemen met minder.

Wat vinden we goed aan de Denon TV Soundbar DHT-S217

1. De Denon TV Soundbar DHT-S217 Black heeft een strak en minimalistisch design dat in vrijwel ieder interieur past.
2. De soundbar heeft een krachtige en heldere geluidsweergave, waardoor het lijkt alsof je midden in de film of serie zit.
3. Deze soundbar is gemakkelijk te installeren en aan te sluiten op je tv via HDMI ARC of optische kabel.
4. De soundbar beschikt over verschillende geluidsmodi, waaronder een Virtual Surround Sound modus, waardoor het geluid nog indrukwekkender wordt.
5. Het compacte formaat van de soundbar zorgt ervoor dat je deze eenvoudig kunt plaatsen en opbergen.

1. Installatie kan ingewikkeld zijn voor sommige gebruikers en de handleiding is niet heel duidelijk. 2. Afstandsbediening is niet erg intuïtief en mist enkele belangrijke functies. 3. Voor sommige gebruikers kan de geluidskwaliteit verbeterd worden met een externe subwoofer. 4. Niet mogelijk om de soundbar te upgraden naar een surround sound systeem. 5. Prijs is aan de hoge kant vergeleken met vergelijkbare producten op de markt.

Een soundbar is een handige oplossing voor diegenen die op zoek zijn naar een beter geluid uit hun televisie. De Denon TV Soundbar DHT-S217 is een soundbar die zeker de aandacht verdient. Wat maakt deze soundbar zo bijzonder en is deze geschikt voor jou? De Denon TV Soundbar DHT-S217 is een compacte en stijlvolle soundbar die je gemakkelijk onder je televisie plaatst. De soundbar heeft een indrukwekkend geluidskwaliteit met heldere tonen en een diepe bas. De soundbar is uitgerust met Dolby Digital zodat je ook kunt genieten van surround sound kwaliteit. Bovendien beschikt de soundbar over een optische ingang en Bluetooth, waardoor je ook muziek kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. Een groot pluspunt van de Denon TV Soundbar DHT-S217 is de eenvoudige installatie. De soundbar heeft slechts één stroomsnoer en één HDMI-kabel nodig voor de aansluiting op de televisie. Ook beschikt de soundbar over een afstandsbediening waarmee je gemakkelijk het volume en andere functies kunt bedienen. Als je op zoek bent naar een soundbar die eenvoudig te installeren is en goed geluid produceert, dan is de Denon TV Soundbar DHT-S217 zeker een aanrader. De soundbar heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding en is geschikt voor zowel films als muziek. Het enige nadeel is dat de soundbar geen HDMI-ARC aansluiting heeft, waardoor je niet het maximale geluid uit je televisie kunt halen. Kortom, als je op zoek bent naar een betaalbare en kwalitatieve soundbar, dan is de Denon TV Soundbar DHT-S217 een goede keuze. Het gemak van installatie en het heldere geluid zorgen voor een optimale kijk- en luisterervaring.

De Denon TV Soundbar DHT-S217 Black is een uitstekende aanvulling voor elke thuisbioscoop of entertainment setup. Het apparaat is makkelijk in gebruik en biedt een superieur geluid, zodat elke filmliefhebber of gamer kan genieten van een ongeëvenaarde ervaring. De soundbar heeft een compact ontwerp en past daarom makkelijk in elke kamer, zonder dat het veel ruimte inneemt. Maar laat de afmetingen je niet misleiden; de DHT-S217 biedt fantastische prestaties, vergelijkbaar met grotere en duurdere soundbars. Het ontwerp van de Denon TV Soundbar is modern en stijlvol. Het matte zwarte kleurenschema geeft een moderne uitstraling en combineert goed met elke inrichting. Het apparaat beschikt over handige functies, zoals een HDMI-ARC aansluiting, waarmee je de soundbar kunt bedienen met de afstandsbediening van de TV. Daarnaast biedt het Bluetooth, waarmee je gemakkelijk muziek kunt afspelen vanaf elk compatibel apparaat. Maar de belangrijkste reden om de Denon TV Soundbar DHT-S217 Black te kopen, is het geweldige geluid dat het produceert. De combinatie van twee 3-inch woofers en twee 1-inch tweeters zorgen voor een krachtig en helder geluid. De soundbar ondersteunt ook Dolby Digital en DTS, zodat je kunt genieten van hoogwaardige audio van je favoriete films, TV shows of games. Bovendien biedt de DHT-S217 een virtuele surround sound ervaring. Dit maakt het kijken van films of spelen van videogames realistischer, alsof je middenin de actie zit. Vooral bij het kijken van spannende thrillerfilms of actiefilms wordt deze functie zeer gewaardeerd! Kortom, de Denon TV Soundbar DHT-S217 Black is een fantastische optie voor iedereen die een betaalbare en kwalitatief hoogwaardige soundbar zoekt. Het apparaat is makkelijk te installeren en biedt een superieur geluid, wat het kijk- en luisterplezier optimaliseert. We raden het product dan ook zeker aan!