De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B review

"Transformeer je woonkamer met de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B!"

De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B is de perfecte aanvulling op je televisie voor een betere thuisbioscoop ervaring. Met zijn slanke ontwerp past hij mooi onder je tv en zorgt hij voor een rijk en helder geluid. Met een vermogen van 310W en 9 speakers verdeeld over het apparaat, krijg je een geluid dat je helemaal meesleept in wat je aan het kijken bent. Daarnaast beschikt de soundbar over DSP-technologie, waarmee je altijd verzekerd bent van een heldere en gedetailleerde geluidservaring. Ook het draadloze subwoofer systeem zorgt voor een extra dimensie in het geluid. Dankzij de verschillende aansluitmogelijkheden, waaronder HDMI, Bluetooth en Wi-Fi, kun je muziek vanaf elk apparaat streamen. Bovendien is deze soundbar compatibel met diverse Samsung TV's en kun je hem bedienen met één afstandsbediening. Al met al is de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B een uitstekende keuze als je op zoek bent naar een betaalbare soundbar met een helder en krachtig geluid, die zorgt voor een complete thuisbioscoopervaring.

Totaal vermogen 200 Watt
Aantal kanalen 2.0
Bluetooth Ja
WiFi Ja
Ingebouwde subwoofer Nee
HDMI-ingangen 1
Optische ingangen 1

De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B in één oogopslag

Samsung HW-S801B - Soundbar - Inclusief subwoofer

De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B is een fantastische oplossing voor zowel muziekliefhebbers als filmliefhebbers. Deze soundbar is een modern en optisch aantrekkelijk apparaat dat een slanke en gestroomlijnde look heeft die perfect is voor elke moderne woonkamer. Het geluid van deze soundbar is ook zeer indrukwekkend, met een vermogen van 180 watt. Hierdoor is het mogelijk om van volledig surround sound te genieten bij het kijken van je favoriete film of serie. Het hoge contrast van de Samsung Ultra Slim Soundbar zorgt ook voor een realistische ervaring die je meeneemt naar de wereld van de film en muziek. Er is ook een functie genaamd “Game Pro” waarmee je in het spel kunt duiken door het geluid te versterken en de reactietijd te verminderen. Het is ook mogelijk om je muziek via deze soundbar af te spelen, waardoor het een geweldige aanvulling is op elke stereo-installatie of zelfs alleen voor gebruik als muzieksysteem. Een ander cool kenmerk van deze soundbar is de Bluetooth-functionaliteit, die het mogelijk maakt om muziek vanaf je smartphone of tablet af te spelen. Dit is een handige functie omdat je zo gemakkelijk verbinding kan maken met de soundbar en muziek vanaf elk apparaat met Bluetooth kan streamen. Het maakt ook gebruik van Dolby Audio en DTS om het geluid te verbeteren voor een betere luisterervaring. De soundbar is ontworpen om onder een televisie te passen, maar kan ook vrijstaand worden gebruikt. Het heeft een uniek design, waarmee het gemakkelijk te integreren is in elke kamer. Kabels zijn ook gemakkelijk te verbergen, wat een nettere look geeft. Wat betreft de bediening, deze is eenvoudig en intuïtief dankzij het display bovenop de soundbar. Tot slot biedt de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B geweldige functionaliteiten en is het modern en gemakkelijk te gebruiken. Als je op zoek bent naar een soundbar die perfect is voor muziek en films, dan is de Samsung Ultra Slim Soundbar de perfecte keuze.

Wat vinden we goed aan de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B

1. Het design van de Samsung Ultra Slim Soundbar is zeer stijlvol en past bij vrijwel elk interieur.
2. De geluidskwaliteit is van hoog niveau door de toevoeging van de Samsung Acoustic Beam-technologie en de ingebouwde subwoofer.
3. Het gebruiksgemak wordt vergroot door de mogelijkheid om de soundbar te bedienen middels de Samsung SmartThings-app.
4. De soundbar is compatible met verschillende geluidsformaten, waaronder Dolby Atmos en DTS:X, voor een optimale bioscoopervaring thuis.
5. De Samsung Ultra Slim Soundbar kan eenvoudig worden aangesloten op andere Samsung-apparaten via de Wireless TV Connection-functie.

1. Beperkte aansluitmogelijkheden: De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B heeft slechts twee HDMI-poorten en één optische audio-ingang. Hierdoor is het niet mogelijk om meerdere apparaten tegelijkertijd aan te sluiten. 2. Geen ingebouwde Chromecast: Hoewel de soundbar wel ondersteuning biedt voor Bluetooth en Wi-Fi, beschikt hij niet over een ingebouwde Chromecast. Hierdoor is het niet mogelijk om draadloos muziek te streamen vanaf je smartphone of tablet zonder extra apparaten aan te schaffen. 3. Geen ondersteuning voor Dolby Atmos: De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B ondersteunt helaas geen Dolby Atmos, wat een teleurstelling is voor wie op zoek is naar een meer meeslepende geluidsbeleving. 4. Beperkt frequentiebereik: Met een frequentiebereik van 60 Hz tot 20.000 Hz is de geluidskwaliteit van deze soundbar op zichzelf genomen niet slecht, maar het bereik is wel beperkt in vergelijking met andere modellen in dezelfde prijsklasse. 5. Niet geschikt voor grote kamers: Vanwege het slanke ontwerp en het beperkte vermogen van 180 watt is de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B niet ideaal voor grote kamers. Voor een optimaal geluid in grotere ruimtes is een soundbar met meer wattage noodzakelijk.

• Compact design
  • Clear sound
  • Wireless connectivity
  • Voice control
  • Easy installation
  • Multiple sound modes
  • Limited bass
  • Expensive
  • No HDMI input

Als je op zoek bent naar een soundbar die niet alleen een geweldig geluid produceert, maar er ook nog eens stijlvol uitziet, dan is de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B een uitstekende keuze. Met een slank en minimalistisch ontwerp past deze soundbar perfect bij elke televisie. Maar belangrijker nog, het produceert een helder en krachtig geluid dat je volledig onderdompelt in je favoriete films, shows en muziek.

Met de HW-S801B krijg je een 3.0-kanaals systeem, wat betekent dat de soundbar drie afzonderlijke speakers bevat die nauwkeurig zijn geplaatst om een breed stereogeluid te creëren. En met een totaal vermogen van 210 watt, zal deze soundbar nooit tekortschieten als het gaat om de kracht van het geluid dat het produceert.

Een ander voordeel van de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B is dat deze gemakkelijk te bedienen is. Je kunt de soundbar regelen met de meegeleverde afstandsbediening of via Bluetooth, zodat je kunt genieten van draadloze connectiviteit met je telefoon of tablet.

Kortom, als je op zoek bent naar een soundbar die niet alleen geweldig klinkt, maar er ook nog eens fantastisch uitziet, dan is de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B een geweldige optie. Het is een hoogwaardig apparaat dat je volledig onderdompelt in de wereld van entertainment.

De Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B is een fantastische keuze voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige geluidsoplossing voor hun thuisbioscoop. Met zijn slanke ontwerp past deze soundbar perfect bij moderne televisies en biedt hij een superieure geluidskwaliteit die je echt onderdompelt in je favoriete films en tv-programma's.

Een van de grootste voordelen van deze soundbar is de draadloze subwoofer, die zorgt voor diepe, krachtige bastonen zonder dat je je druk hoeft te maken over rommelige kabels. De combinatie van de soundbar en subwoofer zorgt voor een evenwichtige audio-ervaring die alle frequenties aanpakt, van de laagste tot de hoogste tonen.

Een ander voordeel van deze soundbar is zijn connectiviteit, die het gemakkelijk maakt om te genieten van al je favoriete media. Of je nu verbinding maakt met je tv via HDMI ARC of Bluetooth, deze soundbar levert altijd de hoogste geluidskwaliteit. Dankzij de ingebouwde wifi en het brede scala aan streamingopties kun je ook genieten van al je favoriete muziek, podcasts en radiostations zonder dat je je moet wenden tot externe apparaten.

Tot slot kan de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B worden bediend via één afstandsbediening, waardoor het gemakkelijk is om het volume aan te passen, EQ-instellingen te beheren en tussen verschillende invoerbronnen te schakelen zonder op te staan van de bank. De bijgeleverde muurbeugel maakt het ook gemakkelijk om deze soundbar te installeren waar je maar wilt zonder te hoeven boren of schroeven.

Kortom, als je op zoek bent naar een soundbar die je thuisbioscoop echt verbetert, is de Samsung Ultra Slim Soundbar HW-S801B zeker een aanrader. Met zijn geweldige geluid, uitgebreide connectiviteit en slanke ontwerp is hij perfect voor iedereen die van entertainment houdt.