De Denon Home 550 Soundbar review

"Surround sound zoals in de bioscoop met de Denon Home 550 soundbar"

De Denon Home 550 Soundbar is het perfecte apparaat om jouw TV-ervaring naar een hoger niveau te tillen. Met Dolby Atmos en DTS:X ben je verzekerd van een ruimtelijke en realistische surround sound. Maar dat is niet alles, want deze soundbar heeft ook nog eens ingebouwde HEOS-technologie waardoor je gemakkelijk draadloos muziek kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. De strakke zwarte vormgeving past mooi bij elke TV en het geluid is van hoogwaardige kwaliteit. Je kunt de soundbar bovendien bedienen met je stem door middel van Amazon Alexa of Google Assistant. Ook kun je de bijbehorende app downloaden waarmee je gemakkelijk jouw geluidservaring kunt aanpassen naar jouw wensen. De Denon Home 550 Soundbar is niet alleen een aanwinst voor jouw TV-ervaring, maar brengt ook nog eens jouw muziek tot leven. Een echte must-have voor elke muziekliefhebber. Naast de soundbar krijg je ook een subwoofer en afstandsbediening bij aanschaf.

Geluidsweergave Dolby Atmos, DTS:X, DTS Virtual:X
Connectiviteit Bluetooth, Wi-Fi, Ethernet, HDMI
Inclusief subwoofer Nee
Geschikt voor televisies vanaf 42 inch
Aantal kanalen 2.1 kanalen
Breedte 65 cm
Ingebouwde streamingdiensten Apple Music, Amazon Music, Spotify, Deezer

De Denon Home 550 Soundbar in één oogopslag

Denon Home 550 Black

De Denon Home 550 Soundbar is een elegante en stijlvolle toevoeging aan iedere thuisbioscoop. Met de ingebouwde HEOS-technologie kunt u naadloos muziek streamen vanuit uw favoriete apps zoals Spotify, Apple Music en meer. Het is ook mogelijk om meerdere HEOS-apparaten te groeperen voor een echte multiroom-audio-ervaring.

Deze soundbar heeft een vermogen van 110 watt en biedt een verbluffende Dolby Atmos en DTS:X surround sound-ervaring. In combinatie met de 3D-audio-ondersteuning, kunt u er zeker van zijn dat u niets mist van uw favoriete films en tv-shows.

De Denon Home 550 beschikt ook over Bluetooth-connectiviteit, wat betekent dat u gemakkelijk muziek kunt afspelen vanaf uw smartphone of ander Bluetooth-apparaat. En dankzij de HDMI ARC-aansluiting, kunt u uw soundbar rechtstreeks op uw tv aansluiten voor een nog betere geluidskwaliteit.

Deze soundbar is ook zeer eenvoudig te installeren dankzij de automatische configuratie met de bijgeleverde afstandsbediening. U kunt eenvoudig uw soundbar instellen en uw voorkeuren aanpassen zonder dat u door complexe menu's hoeft te navigeren.

Al met al biedt de Denon Home 550 Soundbar een ongeëvenaarde geluidskwaliteit en tal van handige functies in een stijlvol en compact ontwerp. Of u nu een film kijkt, muziek streamt of gewoon televisie kijkt, deze soundbar zorgt voor een compleet audio-ervaring.

Wat vinden we goed aan de Denon Home 550 Soundbar

Denon Home 550 Black

- De Denon Home 550 Soundbar heeft een geweldig geluidskwaliteit met Dolby Atmos en DTS:X technologie. Het is een perfecte keuze voor thuisbioscoop liefhebbers die een indrukwekkende surround sound willen ervaren. - De soundbar is voorzien van een Heos ingebouwd systeem waardoor het mogelijk is om het apparaat te bedienen via de Heos app. Hierdoor kun je gemakkelijk jouw favoriete muziek streamen vanaf de verschillende muziekdiensten zoals Spotify, Tidal en Deezer. - Het ontwerp van de soundbar is modern en strak. Het slanke profiel van de soundbar past goed bij je tv en maakt het gemakkelijk om hem in een kleine ruimte te plaatsen zonder veel ruimte in beslag te nemen. - Setup en installatie van de soundbar is erg eenvoudig. Het apparaat wordt geleverd met een HDMI en optische kabel. Het is mogelijk om de soundbar te plaatsen onder de tv of aan de wand te monteren. - De afstandsbediening van de soundbar is eenvoudig in gebruik en heeft een duidelijke lay-out. Daarnaast is het mogelijk om de soundbar te bedienen met de app, waardoor je geen extra afstandsbediening nodig hebt. - De geluidsmodi bieden verschillende instellingen om de geluidservaring aan te passen aan jouw voorkeur. Zo kun je kiezen tussen diverse geluidsmodi zoals film, muziek of nachtmodus, om de ervaring te optimaliseren. - De prijs-kwaliteitsverhouding van de Denon Home 550 Soundbar is uitstekend. Het apparaat biedt een superieure geluidservaring voor een relatief betaalbare prijs.

Denon Home 550 Black
1. De prijs van de Denon Home 550 Soundbar is aanzienlijk hoger in vergelijking tot andere soundbars op de markt.
2. De installatie van de soundbar kan lastig en tijdrovend zijn, met name voor mensen die geen ervaring hebben met het aansluiten van audioapparatuur.
3. Het ontwerp van de soundbar is vrij groot en kan daardoor niet in elke woonkamer even goed worden geplaatst.
4. De soundbar heeft geen meegeleverde subwoofer, wat voor sommige gebruikers een gemis kan zijn in termen van bass en geluidskwaliteit.
5. De bediening van de soundbar kan soms onduidelijk zijn, vooral voor mensen die niet bekend zijn met de HEOS-app van Denon.

• Uitstekende geluidskwaliteit
  • Dolby Atmos en DTS:X ondersteuning
  • Eenvoudige installatie
  • HEOS ingebouwd voor multiroom audio
  • Gebruiksvriendelijke app
  • Mooi design
  • Hoge prijs
  • Geen fysieke afstandsbediening meegeleverd
  • Beperkte aansluitmogelijkheden

Als je op zoek bent naar een soundbar die je kijkervaring naar een hoger niveau kan tillen, dan is de Denon Home 550 Soundbar zeker het overwegen waard.

Met zijn Dolby Atmos en DTS:X technologie biedt deze soundbar een virtuele surround sound die je volledig in de film of serie trekt. Bovendien is de Denon Home 550 Soundbar uitgerust met HEOS Built-in, wat betekent dat je via wifi verbinding kunt maken met andere HEOS apparaten in huis, zodat je makkelijk in verschillende kamers naar dezelfde muziek kunt luisteren.

De installatie van deze soundbar is eenvoudig, je hoeft enkel de HDMI-kabel aan te sluiten op je televisie en eventueel een wifi-verbinding tot stand te brengen. Voor de rest kun je met een beetje experimenteren de soundbar precies naar je wensen afstellen.

Wat betreft het design is de Denon Home 550 Soundbar simpel en strak, waardoor hij zich makkelijk laat integreren in verschillende interieurs. Bovendien is hij niet te breed en past hij perfect onder de meeste tv's. Ten slotte is deze soundbar afgewerkt met hoogwaardige materialen, zodat hij ook nog eens kwalitatief aanvoelt.

Kortom, als je op zoek bent naar een soundbar met een uitstekende geluidskwaliteit, virtuele surround sound en HEOS Built-in, dan is de Denon Home 550 Soundbar zeker het overwegen waard!

Denon Home 550 Black

De Denon Home 550 Soundbar is een indrukwekkend stukje audio-apparatuur dat zichzelf bewijst met zijn uitstekende geluidskwaliteit en een bijzonder gebruiksvriendelijk ontwerp dat zowel door technofielen als door mensen die op zoek zijn naar een simpele oplossing voor hun entertainmentbehoeften, gewaardeerd zal worden. Een van de belangrijkste kenmerken van deze soundbar is het feit dat hij geïntegreerde HEOS functionaliteit heeft. Dit maakt het mogelijk om draadloos muziek te streamen vanaf alle gangbare streamingdiensten via WiFi of Bluetooth, wat echt een geweldige aanvulling is op de hoge kwaliteit geluidsprestaties dat de Home 550 Soundbar levert. Een ander leuk extraatje is de mogelijkheid om Dolby Atmos en DTS:X ondersteuning te bieden voor het aansluiten van compatibele apparaten. Dit toevoegen aan de reeds indrukwekkende geluidsprestaties van de soundbar resulteert in een ongelooflijk meeslepende audio-ervaring die nog krachtiger en realistischer wordt. Een opmerkelijke feature hierbij is het gebruik van Spatial Audio, waardoor de audio weergegeven wordt op basis van de positie waar het geluid in de film of de muziek vandaan komt. Dit geeft de kijker of luisteraar het gevoel dat hij op precies de juiste plek zit wat de algehele audio-ervaring nog beter maakt. Bovendien is de soundbar makkelijk te installeren en kan worden gebruikt door zowel degenen die hun huis tot de nok toe hebben gevuld met de nieuwste technologie, als degenen die technisch minder onderlegd zijn. Het is gewoon een kwestie van de Home 550 Soundbar aansluiten met de meegeleverde kabels en je bent klaar om te genieten van het geluid. Met betrekking tot het design heeft Denon opnieuw laten zien dat ze weten hoe ze kwaliteit en stijl kunnen samenbrengen. De soundbar is slank, modern en past perfect bij een willekeurig modern Interieur. Al met al durven wij wel te stellen dat de Denon Home 550 Soundbar een fantastische investering is voor iedereen die op zoek is naar een hogere audiokwaliteit en een gemakkelijk te gebruiken systeem. Met zijn uitstekende geluidskwaliteit, veelzijdigheid en gebruiksvriendelijke ontwerp, is het gewoonweg onmogelijk om deze soundbar niet aan te raden. Of je nu kijkt naar je favoriete film, luistert naar je favoriete nummers, of gewoon geniet van een avondje Netflixen, met de Denon Home 550 Soundbar zal je niet teleurgesteld worden.